Opieka informatyczna



Obsługa wewnętrznej sieci komputerowej w każdej firmie jest jedną z najbardziej skomplikowanych i kosztownych stałych czynności. W dobie powszechnej informatyzacji posiadanie takiego systemu jest jednak niezbędne do prawidłowego funkcjonowania i rozwoju każdej firmy.

W przypadku gdy decydujecie się Państwo na zatrudnienie pracownika odpowiedzialnego za obsługę systemu informatycznego, koszt obsługi to nie tylko jego płaca, ale także, niezbędne w tym zawodzie ciągłe szkolenie, odpowiednie narzędzia, a także sprzęt zapasowy pozwalający na nieprzerwaną pracę sieci.

Jeśli natomiast nie mają Państwo zatrudnionego pracownika do obsługi sprzętu komputerowego, to prawdopodobnie zajmuje się tym ktoś, kto ma zupełnie inne obowiązki lub jest wynajmowany od zdarzenia do zdarzenia "znajomy znajomego, który się na tym zna". A życie pokazuje, że przypadkowa osoba:
  • nie zawsze ma czas, by przyjechać w danym terminie,
  • nie ma wystarczającej wiedzy akurat na temat zainstalowanego na Państwa serwerze systemu operacyjnego,
  • nie ma odpowiednich narzędzi,
  • kiedy już zdiagnozowała, że do szybkiego przywrócenia funkcjonalności jednego z komputerów potrzebna jest natychmiast część zamienna, to okazuje się, że trzeba po nią jechać na drugi koniec miasta.
Jeśli zajmuje się tym osoba zatrudniona w Państwa firmie na innym stanowisku, to oczywiste jest, że w trakcie naprawiania zepsutego komputera osoba ta nie wykonuje swoich podstawowych obowiązków, a firma ponosi z tego tytułu wymierne straty.

Outsourcing IT (obsługa informatyczna) to przekazanie prowadzania działu IT firmie zewnętrznej. Jest to jedna z najefektywniejszych strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Korzystając z usług firmy zewnętrznej zyskują Państwo zespół wykwalifikowanych pracowników bez ponoszenia zbędnych kosztów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze korzyści płynące ze stałej współpracy:

informatyk na etacie SOFT EKSPERT
dodatkowe koszty pracy ZUS, fundusz socjalny, stanowisko pracy itp. brak dodatkowych kosztów
urlopy 26 dni w roku jest nas wielu, więc urlopy nie stanowią problemu
zwolnienia chorobowe średnio tydzień w roku jest nas wielu, więc choroby nie stanowią problemu
szkolenia minimum 2 razy w roku, dodatkowy koszt ok. 2-3 tys. zł szkolimy się we własnym zakresie
naprawa sprzętu odnalezienie odpowiedniego serwisu my przyjeżdżamy do Państwa i załatwiamy wszystko sami
wiedza o zarządzaniu systemami IT ograniczona ze względu na brak doświadczenia obsługujemy firmy różnej wielkości, wraz z rozwojem Państwa firmy podpowiemy, co będzie w niedługim czasie niezbędne, a na czym można zaoszczędzić

W ramach naszych usług zapewnimy Państwu:
  • utrzymanie ciągłości pracy,
  • podniesienie komfortu pracy,
  • zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego firmy,
  • dostęp do najnowszych rozwiązań informatycznych,
  • administrację wewnętrzną siecią komputerową,
  • stałą obsługę serwisową,
  • pomoc techniczną zarówno w siedzibie firmy, jak i zdalną.
Technika Gliwice